Chuť na živé vysielanie je čoraz väčšie ako kedykoľvek predtým

Bolo by ľahké predpokladať, že vzhľadom na to, že konkurencia medzi platformami na vysielanie je veľmi ťažké. Ale sa ukazuje, v skutočnosti to tak nie je.
Podľa správy zo štvrtého štvrťroka od poskytovateľa streamovacích nástrojov StreamElements a sledovača Arsenala.gg, celé odvetvie za posledný rok vzrástlo o neuveriteľných 12 percent (na základe sledovaných hodín). Veľký nárast prišiel zo služby Facebook Gaming, ktorá zvýšila počet hodín sledovaných o celých 210 percent – pravdepodobne podpísaním nových streamerov. Podĺa správy od StreamElements Facebook zaznamenal nárast streamov o 6 percent a priemerný počet divákov za hodinu stúpol o 78 percent.Twitch logo.png
Zatiaľ čo podiel od spoločnosti Twitch na trhu mierne klesol, našiel nový rast vo svojich kategóriách – teraz predstavujú plných 11 percent obsahu sledovaného v spoločnosti Twitch, čo je o 3 percentá viac od decembra 2018. A je to kategória iba chatovania, ktorá bol najväčšou v decembri 2019, v prvom rade na mieste, To je zaujímavé, pretože to znamená, že publikum pre obsah spoločnosti je zapojené než len hrami, čo je zrejmé, ale je dobré vidieť, že sa tento pocit odráža v údajoch.
Správa od StreamElements v skutočnosti znamená, že živé vysielanie je populárnejšie ako kedykoľvek predtým a že zvyšujúci sa príliv divákov skutočne zdvíha na všetky platformy – aj keď sme uprostred vojny o najlepší program v priamom prenose. (Každá hlávna platforma za posledný rok rástla. Streamovacia stránka Caffeine nebola súčasťou správy, ale oficiálne bol uvedený do prevádzky v polovici novembra.)Twitch symbol.png
Myslím si, že je dôležité zdôrazniť, že vojna o talent nemusí nevyhnutne znamenať, že platformy súťažia o rovnaké publikum; táto správa znamená, že existuje viac ľudí, ktorí sa zaujímajú o stremovanie, ktorí ch začali sledovať minulý rok. Potenciál živého vysielanie je prinajmenšom v súčasnosti taký, že je takmer v hlavnom prúde: veľa ľudí vie o streameroch.